15900209494259
U mercatu globale di i motori brushless DC hè previstu di ghjunghje à circa $ 25 miliardi da u 2028
21-08-11

Chì rolu ghjucà u ramu in a fabricazione di mutori efficienti in energia?

Quandu si tratta di sviluppà novi tecnulugii di l'automobile, u ramu hè essenziale per migliurà l'efficienza di u mutore, è i mutori di induzione standard necessitanu miglioramenti significativi in ​​l'efficienza per mezu di più rame in i so avvolgimenti, nuclei d'acciaio di qualità superiore, cuscinetti è insulazioni migliorati, è cuncepimentu di ventilatore di rinfrescamentu. a ricerca di una più grande efficienza di u mutore hà purtatu à novi tecnulugii di mutore è disinni chì andavanu al di là di i mutori di induzione, u ramu hè diventatu u focu di sti novi tecnulugia.

Mutore à magnete permanente
U mutore sincronu à magneti permanenti (PMSM) hè statu appiicatu di più in più in l'accionamentu di i mutori industriali.A tecnulugia di u mutore di magneti permanenti hà rimpiazzatu l'elementi di u rotore cù magneti permanenti putenti fabbricati da barre d'aluminiu di terra rara.I magneti permanenti sò spartuti in a superficia di a superficia è a muntagna interna. U stator di un mutore di magnete permanente hè assai simili à un mutore di ferita di rame tradiziunale.U rotore in u mutore hè unicu, cù magneti permanenti incrustati in u fogliu di u rotore o in a superficia di a barra. Un mutore di magnete permanente usa menu di ramu cà un mutore di induzione AC di qualità similare, ma si basa sempre in u ramu per l'efficienza.

Vantaghji di i muturi magnetichi PERMANENTI: eccellente curva di coppia-velocità, risposta dinamica eccellente, alta efficienza è affidabilità, mantenimentu bassu, vita di serviziu più longa, bassu rumore, capacità d'alta velocità, altu rapportu torque / volume o alta densità di putenza. Cons: Altu costu, bisognu di unità di velocità variabile, sustenibilità di materiali di terra rara.

U numaru è u tipu di filu di ramu hè impurtante in u disignu di un mutore di riluttanza cambiatu, induve ogni volta di a bobina hè nidificata inseme per aiutà à riempie i grandi slots di statore chì u disignu di u mutore di riluttanza cambiatu permette. Copper hè una parte impurtante di a bobina. , È u mutore hè di solitu ferita cù 100% di ramu, chì hà assai più bassu resistenza di materiali alternativu cum'è aluminium.Low winding resistance cunverte direttamente à menu calore di scarti, cusì migliurà l'efficienza energetica è vantaghju per riduce a temperatura di u funziunamentu di u mutore.
Quandu hè necessariu, i mutori di riluttanza cambiati utilizanu una bobina fatta di filu di rame di tether-like o filu Litz.A bobina hè fatta di parechji fili di ramu più chjuchi chì sò torciati in un rectangulu di tether-like.Using stu tipu di cunduttore, hè pussibule traspone u cunduttore, riducendu cusì l'effettu di a pelle, chì face chì u currente migrate à l'esternu di u cunduttore, aumentendu effittivamenti a resistenza di u cunduttore.

Beneficii di u mutore di Reluctance Switched: alta efficienza, soprattuttu in una larga gamma di carica, torque elevatu è alta velocità, eccellenti caratteristiche di gamma di velocità di putenza constante, alta affidabilità è longa vita, custruzzione simplice è robusta, alta densità di putenza.
Svantaghji: Ripple torque, altu indice di vibrazione, bisognu di un drive di velocità variabile, rumore, efficienza di punta ligeramente più bassa di i motori magnetichi PERMANENTI.
Mutore di rotore di rame
L'innuvazione di a tecnulugia di u rotore di ramu deriva da a dumanda di una più alta efficienza energetica in u mercatu di i motori di bassa tensione, chì ùn pò micca esse soddisfatta da u disignu tradiziunale di rotore d'aluminiu die-cast. I disinni tradiziunali di rotori d'aluminiu sò impurtanti micca solu per e novi applicazioni, ma ancu per l'applicazioni di retrofit. Per sviluppà sta nova tecnulugia, l'industria di u mutore hà riprogettatu i rotori, in particulare u disignu è u sviluppu di processi di casting di rotori cumplessi. disinni ghjustificà u grande investimentu in u disignu è u sviluppu.Using die-cast aluminium tecnulugia, die-casting di rotors di ramu solidu rende più efficienza nantu à i mutori di a stessa dimensione paragunatu à i mutori tradiziunali di risparmiu d'energia.

cunclusioni
Magneti permanenti, riluttanza cambiata è mutori di induzione di rotore di rame, ognuna di queste tecnulugii di mutore in u so modu unicu si basa nantu à disinni di rame per pruduce motori più efficaci, più affidabili. interruttori elettronichi è i so densi statori è rotori di rame, è i mutori di rotori di rame cù rotori di funziunamentu à freddo cù resistenza di corrente ridotta, offrenu tutte l'opzioni per ghjunghje l'ugettivi di risparmiu d'energia è migliurà u rendiment. i disinni ponu sceglie trà assai più modi per risponde à i so efficienza è esigenze specifiche di l'applicazione.

A casa

prudutti

circa

cuntattu