15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-06-16

Perchè tutti i disegni di ingegneria meccanica sò in blu?

Perchè i disegni di l'ingegneria è i disegni meccanichi sò tutti blu? Probabilmente sapete da induve vene u terminu blueprint. In fatti, u mutivu perchè sti disegni sò blu hè per via di a manera chì sò disegnati. Questi disegni ùn sò micca disegnati nè stampati, sò " publicatu ". Forsi in i carrughji è vicoli ponu sempre vede qualchì porta di l'agenzia di stampa affissata cù un blueprint è cusì nantu à u cartellu, riferitu hè questu.

A carta Blueprint, comunmente cunnisciuta cum'è "carta blueprint", hè un tipu di carta di trasfurmazioni di rivestimentu chimicu, chì hè aduprata apposta per tutti i tipi di cuncepimentu di ingegneria è fabricazione di machini.Hè un articulu indispensabile in a produzzione, a ricerca scientifica è a custruzzione.
Disegni architettichi in blu sò una forma di disegnu di massa in i ghjorni prima di grafica di computer.
I disegni sò disegnati nantu à carta trasparente, chjamata carta di l'acidu sulfuricu, cù una penna di carbone. U scopu hè di utilizà un gran numaru di disegni in u futuru per facilità l'usu di "macchina blueprint" per pruduce un gran numaru di disegni idèntici.
U culore turchinu nantu à u disegnu hè u principiu di funziunamentu di a fissazione di ammonia "macchina blueprint" è fotosensibile, senza altru significatu.
JIUYUANavè vantaghji nantu pezzi di machining CNC d'aluminiu,Pezzi di lavorazione CNC anodizzati,pezzi di machining CNC in acciaio,pezzi di machining CNC plastica, varietà di pezzi di machinazione CNC di precisione.JIUYUAN vi aiuterà à truvà e migliori suluzioni per i vostri prughjetti.

 

A casa

prudutti

circa

cuntattu