15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-07-13

Chì tippu di precisione pò esse ottenuta da i pezzi di tornu CNC?

U travagliu rotate è l'uttellu si move in una linea dritta o curva in u pianu. A rotazione hè generalmente realizata nantu à u tornu per processà a superficia cilindrica interna è esterna, a faccia finale, a superficia cònica, a superficia formata è u filu di u travagliu.
A precisione perParti di tornu CNChè generalmente IT8 ~ IT7, è a rugosità di a superficia hè 1.6 ~ 0.8μm.
1) Una grande prufundità di taglio è una grande alimentazione sò aduttati per migliurà l'efficienza di u turnu senza riduzzione di a velocità di taglio, ma a precisione di u machining pò ghjunghje solu à IT11 è a rugosità di a superficia hè Rα20 ~ 10μm.
2) L'alta velocità è a piccula prufundità di alimentazione è di taglio sò aduprate per a semi-finitura è a finitura, cù precisione di machining finu à IT10 ~ IT7 è rugosità di a superficia di Rα10 ~ 0.16μm.
3) High-vitezzapezzi di tornu CNC di precisionedi parti metalliche non ferrose cù arnesi di tornitura di diamante cù smerigliatura fine nantu à torni d'alta precisione ponu ottene una precisione di machinazione di IT7 ~ IT5 è una rugosità superficiale di Rα0.04 ~ 0.01μm.Stu tipu di turnu hè chjamatu "mirror turning".

A casa

prudutti

circa

cuntattu