15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-05-14

Chì ghjè u numeru di poli di u mutore è cumu si divide u numeru di poli?

U numaru di poli in u mutore hè u numeru di poli magnetichi in ogni fase di u mutore.U numaru di poli currisponde à a vitezza di u mutore.A velocità di 2 poli hè di circa 3000 RPM, a velocità di 4 poli hè 1500 RPM, è a velocità di 6 poli hè 750 RPM.
Chì ghjè u numeru di poli in un mutore
U "numeru di u polu" di u mutore asincronu trifase hè u numeru di poli magnetichi di u campu sub-magneticu specificatu. Diversi modi di cunnessione di l'avvolgimentu di u statore ponu formate diversi poli di u campu magneticu di u stator. U numeru di poli selezziunati per u mutore hè determinatu. da a vitezza necessaria da a carica, è u numeru di poli affetta direttamente a vitezza di u mutore.
A vitezza di u mutore hè uguali à 60f / p chì hè 60 volte a freccia di u mutore divisu da u logu di i poli di u mutore. Sicondu a formula, ùn hè micca difficiule di vede chì a più seria, più bassa a vitezza, menu u numeru di poli, u più altu hè a vitezza.
Motore AC trifase ogni gruppu di bobine pruducerà N, S poli magnetichi, ogni mutore ogni fase cuntene u numeru di poli magnetichi hè u numeru di poli. Perchè i poli magnetichi sò in coppie, u mutore hà 2, 4, 6, 8... poli. In Cina, a frequenza di putenza hè 50 Hz, a velocità sincrona di 2 poli hè 3000r / min, a velocità sincrona di 4 poli hè 1500r / min, a velocità sincrona di 6 poli hè 1000r / min, è a velocità sincrona di 8 poli hè 1000r / min. -pole vitezza sincrona hè 750r / min.The avvolgimentu vene è va à furmà un loop, chì hè u numeru polu, è vene in coppie, polu significa polu, è sti avvolgimenti generanu un campu magneticu quandu si curriri un currenti attraversu li, è anu pole magnetichi. U currente elettricu di u mutore hè solu ligatu à a tensione è a putenza di u mutore.
Cumu hè divisu u numeru di poli di u mutore
I dui poli sò chjamati mutore d'alta velocità, i quattru poli sò a velocità media, i sei poli sò a bassa velocità, è l'ottu poli sò più grande o uguali à l'ottu poli sò chjamati super low speed.
Dui tappe 2800-3000 RPM
Quad 1400-1500 RPM
Livellu 6: 900-1000 RPM
Qualchese più grande o uguale à 8 poli hè menu di 760 RPM.

JIUYUAN hà una squadra di R & D cù più di 20 anni di sperienzaun picculu mutore à corrente continua senza spazzole,rotore esterno motore brushless DC,rotore internu brushless DC motor, Motore à corrente continua senza spazzola cù controller o drive ecc.Cuntatta ciper infurmazione dettagliata.

A casa

prudutti

circa

cuntattu