15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-05-07

Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in muturi à magneti permanenti?

I materiali magnetichi permanenti cumunimenti utilizati in u mutore includenu i magneti sinterizzati è i magneti bonding, i tipi principali sò aluminium-nickel-cobalt, ferrite, samarium cobalt, NdFeB è cusì.

Alnico: u materiale di magnet permanente Alnico hè u materiale di magnet permanente più anticu è largamente utilizatu, è u so prucessu di preparazione è a tecnulugia sò relativamente mature.Attuale, ci sò fabbriche in Giappone, Stati Uniti, Europa, Russia è Cina. l'imprese di pruduzzione, a pruduzzioni di magneti permanenti di Hangzhou hè attualmente u primu in Cina, cù una capacità annuale di 3000 tunnellate.
Materiale ferrite magneticu permanente: intrutu in l'anni 50, ferrite cuminciò à fiurisce, soprattuttu in l'anni 70, in coercivity, prestazioni di macchina di energia magnetica megliu strontium-ferrite in a pruduzzione in grande quantità, espansione rapidamente l'usu di ferrite magnet permanente. un materiale magneticu nonmetallic, ferrite ùn hè micca cum'è facile à oxidize cum'è materiali metallu magnetu permanente, bassa temperatura Curie è altu costu, cusì hè assai pupulari.
Materiale di Samarium cobalt: l'ascesa di u 20u seculu in a mità di l'anni 1960, eccellenti materiali magnetichi permanenti magnetici, è un rendimentu assai stabile. Samarium cobalt hè particularmente adattatu per a fabricazione di muturi elettrici da l'aspettu di proprietà magnetichi, ma per via di u so altu. prezzu, hè principarmenti usatu in a ricerca è u sviluppu di l'aviazione, l'aerospaziale, l'armi è l'altri mutori elettrichi militari è l'altu rendiment è u prezzu ùn hè micca u fattore principalu in u campu high-tech di muturi elettrici.
Materiale NdFeB: u materiale magneticu NdFeB hè neodimiu, ossidu di ferru è altre lega, cunnisciutu ancu com'è azzaru magneticu. Cù produttu d'energia magnetica estremamente elevata è i vantaghji di una densità d'energia alta, u materiale di magnete permanente NdFeB hè statu largamente utilizatu in l'industria muderna è a tecnulugia elettronica, accussì comu a fari strumenti, mutori electroacoustic, siparazzioni magnetichi è magnetization equipaggiu miniaturization, pisu ligera, magre diventa possible.It hè propensu a rust per via di u so altu cuntenutu di neodimiu è iron.Surface passivation chimica hè unu di i megliu suluzioni.
JIUYUAN hà una squadra di R & D cù più di 20 anni di sperienza un picculu mutore à corrente continua senza spazzole,rotore esterno motore brushless DC,rotore internu brushless DC motor, Motore à corrente continua senza spazzola cù controller o drive ecc.Cuntatta ciper infurmazione dettagliata.

A casa

prudutti

circa

cuntattu