15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-04-21

U metudu più cumuna è efficaceDCmotori brushless impermeabilizzazione di u mutore

I picculi mutori DC senza spazzole impermeabili d'oghje chì travaglianu finu à 30 piedi sottu à u fondu di u mari, chì hè un standard di l'industria cumuni, sò chjamati "impermeable", micca i mutori standard chì sò stati mudificati, ma i mutori veramente impermeabili, è funzionanu bè in acqua profonda. ambienti - in una varietà di ambienti industriali è marini. Cù sigilli d'arburu redundant, O-rings, linee di cablaggio sigillati, equalizzazione di pressione, è altre caratteristiche di impermeabilizazione, u mutore hè cuncepitu per risponde à i bisogni di l'ingegnere di design senza fallimentu ancu. dopu esposizione prolongata o immersione in a maiò parte di i liquidi.

Ogni strategia offre un livellu sfarente di prutezzione di u fluidu quandu si scopre solu suluzione di impermeabilizazione. u mutore, chì affetterà negativamente a putenza massima di u mutore. I metudi più cumuni è efficaci di impermeabilizazione di u mutore sò i seguenti:
Alloghju speciale: Copre u mutore cù un alloghju speciale hè unu di i modi più cumuni per prevene i danni di l'acqua.L'alloghju speciale pò esse caru.
Sigilli di l'arbureti impermeabili: prutegge e parti in muvimentu di u mutore, in particulare l'arbu è i cuscinetti.I sigilli d'arbureti impermeabili creanu un spaziu chjusu per u travagliu internu di u mutore.

A casa

prudutti

circa

cuntattu