15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-03-22

Statu attuale di l'applicazione di u mutore DC brushless

Motore DC senza spazzole(BLDCM) hè sviluppatu nantu à a basa di u mutore DC brushless, ma u so currente d'accionamentu hè esattamente AC; U mutore DC senza spazzole pò esse divisu in un mutore di velocità senza spazzola è un mutore di momentu senza spazzola. onda trapezoidale (in generale "onda quadrata"), l'altru hè una onda sinusoidale.Sometimes u primu hè chjamatu brushless DC motor, l'ultimu hè chjamatu AC servo motor, specificamente, hè ancu un tipu di servo motor AC.

Per riduce u mumentu di inerzia, i motori brushless DC di solitu adoptanu una struttura "allungata". I motori DC senza spazzole sò assai più chjuchi in pesu è voluminu cà i muturi DC brushless, è u mumentu currispundente di inerzia pò esse ridutta da circa 40% -50. %.Due à u prublema di trasfurmazioni di materiale magnetiche permanente, a capacità generale di brushless DC mutore hè sottu 100KW.
Stu tipu di mutore hà una bona linearità di e caratteristiche meccaniche è e caratteristiche di regulazione, larga gamma di velocità, longa vita, mantenimentu faciule è pocu rumore, è ùn ci hè micca una seria di prublemi causati da a spazzola, cusì stu tipu di mutore hà un grande potenziale d'applicazione in u sistema di cuntrollu.
U mutore DC hè u mutore più anticu, circa à a fine di u 19u seculu, chì pò esse divisu à pocu pressu in commutatore è commutatore senza dui categurie. ma per via di u prublema di cuntrollu di a velocità di u mutore AC ùn hè micca stata una suluzione assai bona, è a prestazione di cuntrollu di a velocità di u mutore dc hè bona, faciule d'iniziu, pò carricà l'iniziu, ecc. putenza dc.
Status di l'applicazione:L'appiecazione di i prudutti elettrici hè innumerable.Fans, rasoi, etc.Porte automatiche, serrature automatiche è cortini automatichi in hotel sò tutti aduprati cù muturi DC.I motori DC sò largamente usati in aerei, tanki, radar è altre armi è equipaggiamenti. U mutore DC hè ancu largamente utilizatu in a trazione locomotiva, cum'è a locomotiva ferroviaria, u mutore di trazione DC di locomotiva ferroviaria, u mutore di trazione DC di locomotiva di metro, u mutore ausiliariu di locomotiva DC, a locomotiva minera di trazione DC. mutore, mutore DC Marine è cusì.

A casa

prudutti

circa

cuntattu