15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-05-27

Algoritmi cumuni di cuntrollu di u mutore per Motori DC brushless BLDC

I mutori DC brushless sò auto-commuting (cunversione in autodirezzione), cusì sò più cumplessi per cuntrullà.
U cuntrollu di u mutore BLDC richiede una cunniscenza di a pusizione di u rotore è u meccanismo per a rettificazione è a guida di u mutore. putenza.
Picculu mutore DC brushlessi mutori ponu aduprà segnali PWM di bordu - o centru-array secondu i bisogni di l'applicazioni. A maiò parte di l'applicazioni necessitanu solu operazioni di variazione di velocità è utilizanu sei arrays di bordu indipendenti per u signale PWM. Questu furnisce a più alta risoluzione pussibule. frenu di putenza, o inversione di putenza, l'usu di un signalu PWM cumplementariu centru-array hè cunsigliatu.
Per sensu a pusizione di u rotore, u BLDC adotta un sensoru di l'effettu Hall per furnisce l'induzione di a pusizione assoluta. Questu porta à l'usu di più linee è costi più alti. U cuntrollu BLDC senza sensore elimina a necessità di un sensoru Hall è invece usa a forza elettromotrice posteriore (EMF). ) di u mutore per predichendu a pusizione di u rotore. U cuntrollu senza sensori hè essenziale per l'applicazioni di velocità variabile low-cost, cum'è ventilatori è pumps.In l'usu di u mutore BLDC, u frigorifero è u compressore di l'aria condizionata necessitanu ancu un cuntrollu senza sensori.
Inserzione è rifornimentu di tempu senza carica
A maiò parte di i mutori BLDC ùn necessitanu micca PWM cumplementari, inserimentu di tempu senza carica, o compensazione di tempu senza carica. L'unicu applicazioni BLDC chì ponu esse bisognu di sti caratteristiche sò servomotori BLDC d'altu rendiment, muturi BLDC eccitati sinusoidali, AC brushless, o PC sincroni. mutori.
Algoritmu di cuntrollu
Parechji algoritmi di cuntrollu diffirenti sò usati per furnisce u cuntrollu di i motori BLDC. In generale, i transistori di putenza sò usati cum'è regulatori lineari per cuntrullà u voltage di u mutore. Stu metudu ùn hè micca praticu quandu conduce motori d'alta putenza. furnisce funzioni di partenza è di cuntrollu.

A casa

prudutti

circa

cuntattu