15900209494259
Chì sò i materiali magnetichi cumunimenti utilizati in i mutori di magneti permanenti?
21-06-01

Algoritmu per Motore senza spazzola AC è un mutore AC spazzolatu

 

  • U cuntrollu scalare

 

U cuntrollu scalare (o cuntrollu V / Hz) hè un metudu simplice di cuntrullà a velocità di un mutore d'istruzzioni
U mudellu di u mutore di u cumandamentu hè principalmente utilizatu per acquistà tecnulugia, cusì u rendiment transitori ùn hè micca pussibule. U sistema ùn hà micca un ciclu di corrente.

  • U cuntrollu di vettore o cuntrollu orientatu à u campu

U torque in u mutore varieghja cù a funzione di i campi magnetichi di stator è rotor è righjunghji u so piccu quandu i dui campi magnetichi sò orthogonal à ogni altru.
U cuntrollu di u vettore prova di ricreà l'ortogonalità in i motori AC. In modu di cuntrullà u torque, u currente generatu da u flussu magneticu hè generatu rispettivamente per ottene a risposta di a macchina DC.
U cuntrollu vettoriale di un mutore di cumandamentu AC hè simile à quellu di un unicu mutore DC eccitatu. In un mutore DC, l'energia di u campu magneticu Φ F generata da a corrente di eccitazione IF hè ortogonale à a tangente di flussu magneticu di l'armatura A generata da a corrente di l'armatura. IA.Questi campi magnetichi sò decoupled è stabile à l'altru. Per quessa, quandu u currente di l'armatura hè cuntrullatu per cuntrullà u torque, l'energia di u campu magneticu ùn hè micca affettatu è a risposta transitoria più veloce hè ottenuta.
U cuntrollu orientatu à u campu (FOC) di un mutore AC trifase include u funziunamentu chì imita quellu di un motor DC. Tutte e variabili cuntrullate sò matematicamente cunvertite in DC invece di AC.

  • Ci hè dui metudi di cuntrollu orientatu à u campu (FOC):

FOC direttu: l'angolo di flussu di u Rotor hè calculatu direttamente da l'osservatore di flussu
FOC indirettu: L'Angulu di flussu di u Rotor hè ottenutu indirettu per stima o misurazione di a velocità di u Rotor è u slip.
U cuntrollu di u vettore hè bisognu di una cunniscenza di a pusizione di u flussu di u rotore è pò esse calculatu utilizendu algoritmi avanzati basati nantu à a cunniscenza di a corrente terminale è di a tensione (utilizandu mudelli dinamichi di muturi di induzione AC). e risorse di computing hè critica.

L'algoritmu di cuntrollu di u vettore pò esse implementatu in diverse manere. Tecniche di Feedforward, stima di mudelli è tecniche di cuntrollu adattativu ponu esse aduprate per rinfurzà a risposta è a stabilità.

 

JIUYUAN hà ingegneri prufessiunali cù più di 20 anni di sperienzaun picculu mutore à corrente continua senza spazzole,rotore esterno motore brushless DC,rotore internu brushless DC motor, Motore DC brushless Outrunner, Motor DC brushless cun controller o drive, Motor brushless AC è AC brushed motor etc.Cuntatta ciper infurmazione dettagliata.

A casa

prudutti

circa

cuntattu